Jei Korėjos automobilių gamintojas „Genesis“ ką nors įrodė pastaraisiais metais, tai jis čia tam, kad tarnautų. Iki šiol prabangos skyriaus pasiūlymai buvo dideli, tačiau jo ateities vizija atneš šilumą su GV60 Magma Concept ir atvėsins viską su visiškai elektriniu prabangiu visureigiu Neolun.

„Neolun“ yra pats „Genesis“ dalykas, kurį iki šiol matėme iš bendrovės, remiantis aiškiai korėjietišku svetingumo ir stiliaus etosu, kartu iš klasikinių elementų. Pavadinimas jungia lotynišką „luna“ ir graikišką „neo“, reiškiantį „jaunatis“. Kažkur tavo klasikos profesoriui ištinka priepuolis.

Minimalistinis visureigio dizainas yra sklandus ir ryškus, todėl išskirtiniai „Genesis“ žibintai gali kalbėti. Labiausiai pastebimas autobusų durelių naudojimas, automobilio B statramsčio pašalinimas ir interjero pateikimas kaip didžiojo viešbučio fojė.

Viduje yra pliušinis interjeras su spinduliuojančia šildymo sistema per visas grindis ir šildomomis plėvelėmis, padengtomis ant skirtingų elementų. Kol keleiviai jaučiasi malonūs ir skoningi, pramogų ekranai jiems nusilenkia, kad būtų visiškai panardinami į pojūčius.

Jei pramogos automobilyje nėra nuobodžios, keleiviai gali pasinaudoti klasikiniu pokalbio įgūdžiu, o dabar vairuotojas gali įsitraukti į priekinę pasukamąją kėdę. Be jokios abejonės, tai yra skirta nejudančiomis akimirkomis arba optimistiška savarankiško vairavimo ateitis, tačiau tai yra tvarkinga funkcija, dėl kurios Neolun salonas tampa patrauklesnis ir svetingesnis.

Mūsų realybei artimesnis yra GV60 Magma koncepcija, naujausia į Magma programą įtraukta transporto priemonė, „Genesis“ požiūris į prabangos ir našumo derinimą, pavyzdžiui, BMW M skyrius ar Mercedes-AMG. Koncepcija paremta GV60, pirmuoju elektriniu prekės ženklo modeliu, kuriame yra daug formos ir funkcijų patobulinimų.

Žemesnė, platesnė priekinė oro įsiurbimo anga suteikia sportiškam GV60 geresnį aerozolį ir geresnį akumuliatoriaus aušinimą, taip pat pridedamos papildomos sijos, kurios suteikia priekinei ašiai daugiau prispaudimo jėgos. Platesni sparnai ir vairinės angos padeda atvėsinti stabdžius, kartu sutalpinti ir platesnius, žemesnius pakabos elementus. Stogo pelekai ir pakoreguotas galinis sparnas užbaigia visus aeroreguliavimus.

„Genesis“ nenurodė, ar „GV60 Magma Concept“ turi padidintą variklio galią, tačiau sakoma, kad koncepcija turės „pakankamai galios“, todėl su tuo paleisime savo vaizduotę. Bet kuriuo atveju Magma oranžinių dažų turėtų pakakti, kad būtų galima sušukti, jog šis Genesis skirtas ne tik krevečių vakarėliui, bet ir šokti. Kiekvienas, norintis pamatyti idėjas, gali užsukti į Niujorko tarptautinę automobilių parodą arba „Genesis House“ – prekės ženklo svetingumo centrą ir restoraną Manhetene.