Ilgai lauktas, visiškai elektrinis Mercedes-Benz G klasė pagaliau buvo atskleistas pasauliui, o žvaigždėmis nusėtame pristatymo renginyje TG pasinaudojo proga paklausti AMG generalinio direktoriaus Michaelio Schiebe apie Affalterbacho planus dėl 4×4.

Deja, kol kas nėra jokios priežasties suktis ir svaigti: Schiebe teigia, kad jie „nenusprendė“, ar dar bus su AMG pritaikytas elektrinis G (boo), kol kas daugiausia dėmesio skiriant AMG.EA našumo platformos kūrimui. .

„Dešimtmečio viduryje išleisime elektrinį AMG ir įsitikinsime, kad emocijų DNR bus atlikta“.

Schiebe tęsė, kad elektrinis AMG turėtų turėti „nuolatinį našumą“, užsimindamas apie tai, kad elektromobiliai paprastai gauna aukštus pradinio pagreičio įvertinimus, tačiau neturi ilgalaikio niurzgėjimo.

AMG vertas G-Wagen taip pat susiduria su dar viena didele kliūtimi: svoriu. „Čia, JAV, nesvarbu, koks sunkus automobilis“, – paaiškino Schiebe, o Europoje viskam, kas sveria daugiau nei 3500 kg, reikia specialios licencijos.

Atsižvelgiant į jau vykstantį kruopštų balansavimo veiksmą, kad elektrinis G būtų vertas vardo, AMG padidinimas oomph yra dar vienas galvos skausmas, kurį inžinieriai turėtų išspręsti.

Geresnėse naujienose yra tai, kad svorio problema išnyksta kuriant keistus variantus rinkoms, kurių neriboja taisyklės ar pinigai. Taigi, nors apie elektrinį G-Wagen, panašaus į stulbinantį G63 6×6, viduje nekalbama, tai taip pat nėra iš piršto laužta. Oho!

SKAITYTI DAUGIAU
Mercedes-AMG EQS 53 apžvalga: pirmasis elektrinis AMG nusileidžia JK
Gali nustebinti tai, kad kabrioletas G580, nors ir oficialiai nediskutuojamas, Schiebe galvoja: „Manau, kad yra elektrinių kabrioletų rinka“, – sako jis. „Kadangi tai visiškai nauja patirtis, vairavimas ir tyla… Prieš daug metų turėjau Smart kabrioletą elektrinį, jis buvo tobulas.

„Taip pat atveriame naują rinką: medžiotojų. Taip tylu“, – juokavo Schiebe.